måndag 24 juni 2013

Mitt preliminära schema för Almedalen 2013

Almedalen är som ett enda smörgåsbord av intressanta evenemang och det är inte så lätt som det låter att sätta ihop ett schema för Almedalsveckan. Först får man gå igenom dag för dag och välja ut de allra mest intressanta programpunkterna av de 2258 officiella programpunkterna. Resultatet av det gav 22 sidor med evenemang som sedan grupperades in i 3 olika kategorier. Det är fortfarande många i den högsta nivån som krockar med varandra och där jag får se vad jag ska gå på, men jag har ett bra grepp på hur min vecka på Almedalen kommer se ut.

Det är inte lätt att välja vad man skall gå på för evenemang på Almedalsveckan
Bilden visar mitt ungefärliga program och det känns som det får räcka med planerings så. Om jag hade haft mer tid kunde jag sorterat och skrivit in i datorn för att dela, men det skulle ta för mycket tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar